Bugün: Sık Kullanılanlara Ekleyin
Bülbülzade Eğitim Sağlık ve Vakfı
İyi, basit; kötü ise çok yönlüdür.
Aristoteles
  Online Bağış Sistemimiz Açıldı!
Online Bağış
  Online Bağış Sayfamızdan güvenli olarak vakfımıza bağış yapabilirsiniz. Bağışlarınızı bekliyoruz...

Yayın Tarihi: 15/05/2018 08:00

Bu Ramazan’da bir yetimin yüreğine dokunmak, ona kardeş olduğunuzu bildirmek ister misiniz?

Bülbülzade Vakfı Yetim Komisyonu olarak Ramazan ayında gerçekleştirdiğimiz Yetimlerle İftar Sofralarında Buluşalım kampanyası ile yetimlerimizin evlerine misafir oluyoruz. Sizde evinizde hazırladığınız yemeklerinizi alıp bir yetim ailenin sofrasında birlikte iftar yapabilirsiniz. Bunun için aşağıda linkini vereceğimiz formu doldurmanız yeterli.  Yetim Komisyonu yetkilileri sizinle irtibata geçerek size uygun bir gün ve bir yetim aile tahsis edecek.

Bülbülzade Vakfı Yetim Komisyonu, İyilikder Gaziantep Şubesi ve Yetim Merkezi’nin de paydaş olduğu kampanya ile ilgili bilgi veren Bülbülzade Vakfı Yetim Komisyonu Başkanı Hatice Sohbet, kampanya kapsamında yetim aileleri ve gönüllü aileleri iftar sofralarında buluşturduklarını söyledi.

“Kampanya ile yetim ailemizin evlerine iftar ziyaretine gidilecek. Toplu iftarlar her zaman yaptığımız bir şeydi. Yetim ailelerimize maddi destek olarak zaten bir şeyler veriliyordu. Özellikle Ramazan’ın ruhuna uygun olarak bu çok yaptığımız bir şeydi. Biz istiyoruz ki insanlar aileleriyle birlikte; eşleriyle, çocuklarıyla bir yetim ailesinin evine gitsinler. Çocuklarımız onların çocuklarıyla oynasın, onlarla birlikte hemhal olalım, sorunlarını dinleyelim. Sonrasında da o ailelere destek olmak için takip edelim. Ramazanda her gün bir yetim ailenin evinde iftar yapılacak. Gönüllü ailelerimiz iftarlıklarını kendileri hazırlayacaklar ve gidecekleri eve götürüp birlikte iftar yapacaklar”

Sohbet, yetimlerle iftar yapmak için kendilerine çok sayıda gönüllü ailenin başvuru yaptığını belirterek sözlerini şöyle sürdürdü; “Gönüllü olmak isteyen aileler aşağıda vereceğimiz linkten formu doldurarak başvuru yapabilirler. Gönderi elimize ulaştıktan sonra gönüllü ailemizi ve bir yetim ailemizi ortak bir günde buluşup iftar yapmaları sağlayacağız” dedi.

Başvuru Formunu doldurmak için TIKLAYIN

Yardım kategorisinde bulunan tüm haberler

Paylaşınca Hayat Bayram Olur.

Bu yılda "Paylaşınca Hayat Bayram Olur" sloganıyla kurban vekaletlerinizi 15 farklı ülkede kardeşler

Paylaşınca Hayat Bayram Olur!

Her yıl olduğu gibi bu yıl da kurban organizasyonları ile ülkemizde ve dünyanın birçok noktasında vekâletlerinizi yerine getiriyoruz.

İyilikder Gaziantep’te 1500 Gıda Paketi Dağıttı

İyilikder Gaziantep Şubesi, Uluslararası İslami Yardımlaşma Derneği (ULİSYAR) işbirliği ile Gaziantep’te 1500 adet gıda paketi dağıttı.

İyilik Sofrası Çobanbey'de Kuruldu

İyilikder, Bülbülzade Vakfı ve Minberşam Derneği’nin düzenlediği iftar programında Suriye’nin Çobanbey İlçesinde 650 kişilik iftar yemeği verildi.

Yetimlerle İftar Sofralarında Buluşuyoruz

Bülbülzade Vakfı Yetim Komisyonu, Ramazan ayında gerçekleştirdiği Yetimlerle İftar Sofralarında Buluşalım kampanyası ile yetimlerin evlerine misafir oluyor.

Bir Çocuk da Siz Giydirin

1994 yılından beri her yıl binlerce ailenin evine ulaştırdığımız gıda ve giyim yardımlarımızı bu Ramazan’da da gerçekleştirmenin heyecanı içindeyiz.

Geleneksel Ramazan Yardımları Başladı

İyilikder Gaziantep Şubesi, Geleneksel Ramazan yardımları kapsamında 15 bin çocuğa kıyafet yardımı yapıyor.

İyilikder’den 2 bin Aileye Gıda Yardımı

İyilikder Gaziantep Şubesi, Uluslararası İslami Yardımlaşma Derneği (ULİSYAR) işbirliği ile 2 bin aileye gıda paketi dağıttı.

Yetimlerle İftar Sofralarında Buluşuyoruz

Bu Ramazanda da KARDEŞİZ DEĞİL Mİ?

AFRİKA, ASYA, BALKANLAR ve ORTADOĞU'da gıda kolisi, yetim giydirme, iftarlar, fitre dağıtımları ve birçok etkinlikle bağışlarınızı kardeşlerimize ulaştırmak için hazırız.
Alt Manşet
Emek ve Uyum
Çare Sizsiniz Projesinde Müze Gezileri Yapıld
Yardım
Paylaşınca Hayat Bayram Olur.
Paylaşınca Hayat Bayram Olur!
İyilikder Gaziantep’te 1500 Gıda Paketi Dağıt
28 Şubat'ı Cezalandıramadığımız için 15 Temmu
İstikrar Spor Kulübü Başkanı ile Röportaj
15 Temmuz Sonrası Sokak Röportajları
Bölge halkını savaşın aracı yapmak istiyorlar
Suriye'nin geleceğine 'entelektüel yatırım'
Renas Programı Çok Yakında TRT Kürdi Ekranlar
Tefsîra Quranê TRT Kürdi’de
11. Öğretmen Sempozyumu Video Görüntüleri
Bitcoin Çağında İslam Ekonomisi (video)